Видео преглед на печата

четвъртък, 22 октомври 2015 г.

Вестник ТВ ГИД - българския фен клуб на Чаатай Улусой


Здравейте аз съм Виктория Александрова искам да  благодаря на вестник ТВ гид, че в предишния си брой (8 Октомври )  включиха информация за българския фен клуб на Чаатай Улусой. Аз го организирам и съм много признателна, че ни съдействаха. Чаатай е много талантлив актьор и аз съм много щастлива, че успях да набера хора и че ще се съберем на 24 - ти октомври. Мястото на събитието вече е ясно. Целта на тази сбирка е Чаатай да разбере за нас.
Сбирката ще се проведе на 24.10.2015 г - събота от 13 ч. Място на събитието - " Централата на съюза на офицерите и сержантите от запаса " с адрес гр. София, Булевард "Христо Ботев " 48 на ъгъла с булевард "Александър Стамболийски " - площад "Възраждане". Аз и моето семейство в края на Септември бяхме в Истанбул, посетихме офиса на Чаатай за съжаление той не беше там ,  но имах честа да разговарям с мениджърката му , която ми даде картичка с автографа му. Затова реших да споделя това мое щастие, като дам на всеки дошъл на сбирката принтирана снимка с автографа му.








Информацията е изпратена от Виктория Александрова

Вестник Галерия

Вестник Уикенд, брой 46- целия брой

Участие в проучвания срещу заплащане

Времето в момента

Ads