Видео преглед на печата

сряда, 14 юни 2017 г.

Списание Love Style, брой 12/2017 г.

Мария говори откровено за развода с Христиан Гущеров и новата любов

Източник - списание Love Style

От интервюто с Мария ще научите кой е бил най-тежкият й момент след раздялата с бизнесмена, как дъщеря й Марая е преживяла това и къде изпълнителката е срещнала новия си приятел.
И още в броя:
Енджи Касабие:Загубих близначките си в шестия месец
Божана от "Мастър шеф":Нямам нужда от сериозно гадже
Дизайнерката Мегз:Не съм мутреса, държанка или глезла
Всичко за звездните сватби на Луиза Григорова и Мартин Макариев, Дони Василева и Стойно Чачов и Деян Веселинов и Рени Чавдарова
Как скандалната силиконка Илона Попова искала да стане съпруга на Тодор Славков
Водещата на тотото Уляна Чан роди трети син
Емануела ухажвана от турски бизнесмен
Мария Грънчарова сбъдна мечта на майка си
Топ 5 на най-известните родни вегетарианци
Какво се случи на конкурса "Мистър София"?
Джони Деп за загубените милиони, алкохола и жените
Какви тайни крие гаджето на Роналдо?
И още: мода, козметика, здраве, мистерии, хороскоп и судоку

1 коментар:

Unknown каза...

Съпругът ми ми се разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можах да го накарам, но не работех, докато не срещнах д-р Агбазара от AGBAZARA TEMPLE в интернет, който ми помогна да участвам в революционно заклинание и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извиня. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази великолепна играчка за вашите взаимоотношения или проблеми с брака в електронната си поща на :( agbazara@gmail.com) ПОКАНА ИЛИ ЧУВСТВО, КОЕТО: +2348104102662.

Вестник Галерия

Вестник Уикенд, брой 46- целия брой

Участие в проучвания срещу заплащане

Времето в момента

Ads